Politika kvality společnosti Welding progress s.r.o.

Společnost Welding progress s.r.o se zabývá  prodejem a servisem svařovací techniky již od roku 1991, kdy vznikla privatizací státního podniku KOVENTA. Od roku 2006 jsme zařazeni do sítě autorizovaných prodejců zdrojů ESAB. V tomto roce jsme se přestěhovali do nových prostor a rozšířili jsme sortiment o elektrické a ruční nářadí a zahradní techniku. Stali jsme se autorizovanými distributory značek BOSCH, DEWALT, HITACHI a HUSQVARNA.  Naši servisní technici jsou odborně školení a technicky i profesionálně skvěle vybaveni pro provádění oprav nejen v dobře vybavené servisní dílně, ale i v terénu přímo  v prostorách u zákazníka. Dále zajišťujeme dodávky vybavení svářecích dílen a půjčovnu svářecích strojů. Hlavním důvodem, proč zákazníci volí právě naši firmu, je vysoká provozní spolehlivost a přijatelná cena za poskytované služby.

  1. Kvalita

Kvalita je v naší společnosti na prvním místě. Garantujeme ji kvalifikací a iniciativním přístupem našich zaměstnanců. Uvědomujeme si, že kvalita všech procesů v naší společnosti rozhoduje o naší budoucnosti.

  1. Respektování zákazníka

Zakázky realizujeme v požadované kvalitě a dohodnutých termínech. Se našimi hlavními zákazníky udržujeme velice úzké vztahy, na základě nichž jsme schopni pružně reagovat na všechny jejich požadavky, potřeby a očekávání. Naší snahou je při realizaci každé zakázky postupovat tak, aby bylo chráněno životní prostředí a nedošlo k jeho poškození. 

  1. Soustavná péče o zákazníka

Prodejem zařízení naše péče o zákazníka nekončí. Provádíme záruční i pozáruční  servis na celý sortiment dodávaných zařízení, revizní prohlídky, validace a poradenské služby. Dodáváme spotřební materiál a náhradní díly přímo do provozoven zákazníků dle jejich požadavků. 

  1. Hospodárnost a efektivita

S našimi dodavateli rozvíjíme spolupráci na úrovni partnerských vztahů. Přijímáme taková opatření, která nám umožňují snižovat náklady a zamezit všem formám nehospodárnosti.

  1. Spolupracovníci

Vážíme se tvořivých a profesionálně zdatných zaměstnanců a spolupracovníků, kteří jsou ochotni se dále vzdělávat ve svém oboru. Snažíme se je stále motivovat k produktivní a dobře odvedené práci, a tím vytvářet předpoklady pro neustálé zlepšování spokojenosti našich zákazníků. U klíčových pracovníků podporujeme jejich trvalý rozvoj, a to jak v jejich odborné způsobilosti, tak i ve znalostech v oblasti řízení, komunikace a týmové práce.

Vedení společnosti se zavazuje k neustálému zlepšování efektivnosti systému managementu kvality a k odpovědnosti za tuto efektivnost, je si vědomo svých rizik, které snižuje díky plánovaným opatřením, interním a externím aspektům, a to vše v kontextu organizace. Při plánování a realizaci změn SMK je zajištěna integrita. Naše společnost trvale plní příslušné požadavky zákonů a předpisů, a dále požadavky zákazníka, které jsou určeny a pochopeny. Politika kvalita je jednou ročně přezkoumána v rámci Přezkoumání SMK.

Politika kvality je ve společnosti vydána jako samostatný dokument, a jsou s ní seznámeni všichni pracovníci.

V Ústí nad Orlicí dne 1. 7. 2017

Jan Šilar, jednatel společnosti

iso2015

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení