Politika kvality společnosti Welding progress s.r.o.
Společnost Welding progress s.r.o se zabývá prodejem a servisem svařovací techniky již od roku 1991, kdy vznikla privatizací státního podniku KOVENTA. Od roku 2006 jsme zařazeni do sítě autorizovaných prodejců zdrojů ESAB. V tomto roce jsme se přestěhovali do nových prostor a rozšířili jsme sortiment o elektrické a ruční nářadí a zahradní techniku. Stali jsme se autorizovanými distributory značek BOSCH, DEWALT, HITACHI a HUSQVARNA. Naši servisní technici jsou odborně školení a technicky i profesionálně skvěle vybaveni pro provádění oprav nejen v dobře vybavené servisní dílně, ale i v terénu přímo v prostorách u zákazníka. Dále zajišťujeme dodávky vybavení svářecích dílen a půjčovnu svářecích strojů. Hlavním důvodem, proč zákazníci volí právě naši firmu, je vysoká provozní spolehlivost a přijatelná cena za poskytované služby.
- Kvalita
Kvalita je v naší společnosti na prvním místě. Garantujeme ji kvalifikací a iniciativním přístupem našich zaměstnanců. Uvědomujeme si, že kvalita všech procesů v naší společnosti rozhoduje o naší budoucnosti.
- Respektování zákazníka
Zakázky realizujeme v požadované kvalitě a dohodnutých termínech. Se našimi hlavními zákazníky udržujeme velice úzké vztahy, na základě nichž jsme schopni pružně reagovat na všechny jejich požadavky, potřeby a očekávání. Naší snahou je při realizaci každé zakázky postupovat tak, aby bylo chráněno životní prostředí a nedošlo k jeho poškození.
- Soustavná péče o zákazníka
Prodejem zařízení naše péče o zákazníka nekončí. Provádíme záruční i pozáruční servis na celý sortiment dodávaných zařízení, revizní prohlídky, validace a poradenské služby. Dodáváme spotřební materiál a náhradní díly přímo do provozoven zákazníků dle jejich požadavků.
- Hospodárnost a efektivita
S našimi dodavateli rozvíjíme spolupráci na úrovni partnerských vztahů. Přijímáme taková opatření, která nám umožňují snižovat náklady a zamezit všem formám nehospodárnosti.
- Spolupracovníci
Vážíme se tvořivých a profesionálně zdatných zaměstnanců a spolupracovníků, kteří jsou ochotni se dále vzdělávat ve svém oboru. Snažíme se je stále motivovat k produktivní a dobře odvedené práci, a tím vytvářet předpoklady pro neustálé zlepšování spokojenosti našich zákazníků. U klíčových pracovníků podporujeme jejich trvalý rozvoj, a to jak v jejich odborné způsobilosti, tak i ve znalostech v oblasti řízení, komunikace a týmové práce.
Vedení společnosti se zavazuje k neustálému zlepšování efektivnosti systému managementu kvality a k odpovědnosti za tuto efektivnost, je si vědomo svých rizik, které snižuje díky plánovaným opatřením, interním a externím aspektům, a to vše v kontextu organizace. Při plánování a realizaci změn SMK je zajištěna integrita. Naše společnost trvale plní příslušné požadavky zákonů a předpisů, a dále požadavky zákazníka, které jsou určeny a pochopeny. Politika kvalita je jednou ročně přezkoumána v rámci Přezkoumání SMK.
Politika kvality je ve společnosti vydána jako samostatný dokument, a jsou s ní seznámeni všichni pracovníci.
V Ústí nad Orlicí dne 1. 7. 2017
Jan Šilar, jednatel společnosti