Magazín proprofiky

 

10 praktických tipů jak vybrat sekačku na trávu

.................................................................................

 

.................................................................................

 
 
.................................................................................

 

Instalace: Závlahový systém Gardena v Ústí nad Orlicí

.................................................................................

 

Řidiči pozor! Umíte vybrat nabíječku pro vaši autobaterii?

.................................................................................

 

 

Máte automower? Tak ho nenechte ležet na zemi

.................................................................................

 

Jak za 10 minut složit novou motorovou pilu k prvnímu použití

.................................................................................
 
 

 

 

via GIPHY

Testy a rady

Systém kvality

Politika kvality společnosti Welding progress s.r.o

 

Společnost Welding progress s.r.o se zabývá  prodejem a servisem svařovací techniky již od roku 1991, kdy vznikla privatizací státního podniku KOVENTA. Od roku 2006 jsme zařazeni do sítě autorizovaných prodejců zdrojů ESAB. V tomto roce jsme se přestěhovali do nových prostor a rozšířili jsme sortiment o elektrické a ruční nářadí a zahradní techniku. Stali jsme se autorizovanými distributory značek BOSCH, DEWALT, HITACHI a HUSQVARNA.  Naši servisní technici jsou odborně školení a technicky i profesionálně skvěle vybaveni pro provádění oprav nejen v dobře vybavené servisní dílně, ale i v terénu přímo  v prostorách u zákazníka. Dále zajišťujeme dodávky vybavení svářecích dílen a půjčovnu svářecích strojů. Hlavním důvodem, proč zákazníci volí právě naši firmu, je vysoká provozní spolehlivost a přijatelná cena za poskytované služby.

 

  1. Kvalita

Kvalita je v naší společnosti na prvním místě. Garantujeme ji kvalifikací a iniciativním přístupem našich zaměstnanců. Uvědomujeme si, že kvalita všech procesů v naší společnosti rozhoduje o naší budoucnosti.

 

  1. Respektování zákazníka

Zakázky realizujeme v požadované kvalitě a dohodnutých termínech. S našimi hlavními zákazníky udržujeme velice úzké vztahy, na základě nichž jsme schopni pružně reagovat na všechny jejich požadavky, potřeby a očekávání. Naší snahou je při realizaci každé zakázky postupovat tak, aby bylo chráněno životní prostředí a nedošlo k jeho poškození.

 

  1. Soustavná péče o zákazníka

Prodejem zařízení naše péče o zákazníka nekončí. Provádíme záruční i pozáruční  servis na celý sortiment dodávaných zařízení, revizní prohlídky, validace a poradenské služby. Dodáváme spotřební materiál a náhradní díly přímo do provozoven zákazníků dle jejich požadavků.

 

  1. Hospodárnost a efektivita

S našimi dodavateli rozvíjíme spolupráci na úrovni partnerských vztahů. Přijímáme taková opatření, která nám umožňují snižovat náklady a zamezit všem formám nehospodárnosti.

 

  1. Spolupracovníci

 

Vážíme se tvořivých a profesionálně zdatných zaměstnanců a spolupracovníků, kteří jsou ochotni se dále vzdělávat ve svém oboru. Snažíme se je stále motivovat k produktivní a dobře odvedené práci, a tím vytvářet předpoklady pro neustálé zlepšování spokojenosti našich zákazníků. U klíčových pracovníků podporujeme jejich trvalý rozvoj, a to jak v jejich odborné způsobilosti, tak i ve znalostech v oblasti řízení, komunikace a týmové práce.